Emma Olsson

Mysterious

 
For på träning klockan 6, tränade till klockan halv 8 i spöregnet, blött men riktigt kul var det. 
Sen när jag kom hem for jag, pappa, Amanda och Louise till storheden och handlade och sen dess har jag inte gjort något speciellt, kollat tv, duschat, snackat skype med Andrés vilket jag fortfarande gör.
Har vart en otursdag idag, en sån här jobbig dag. Det började med att jag vaknade med asont i nacken, kunde tpy inte röra mig nemen seriös, har fortfarande ont, och sen senare på dagen så råkade jag slå upp frysdörren i huvudet på mig, fråga mig inte hur fan man lyckas med det.. sen på träningen så ramlade jag så jag har typ en bula på knät, jättefint. Ne nu ska jag va social med säret, så får ni ha det så bra, vi hörs imorgon!

Inlägget ovanför har jag glömt publicera, tror det var i måndags jag skrev det, men nu ska jag göra ett nytt inlägg, pussss
 

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback