Emma Olsson

lista

 

1. Tre namn jag lyssnar till:
Emma, Emma, Olsson
 
2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Om man var tvungen att välja så får det väl bli min personlighet
 
 
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Blir lätt sur, litar för lätt på folk& har konsentrations svrigheter
 
4. Detta är jag rädd för:
Hmm, ingenting tror jag? Eller jo, fjärilar
 
5. Tre saker jag vill ha varje dag:
kärlek, pengar, vänskap
 
6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
kommer fan inte på något
 
7. Detta tycker jag om att göra:
Vara med mina fina vänner, spela fotboll, rida osv
 
8. Detta vill jag göra just nu:
Fara utomlands
 
9. Bästa känslan:
Kärlek
 
10. Värsta känslan:
vkertohjrijhretogeh
 
11. Egenskap jag gärna vill att min partner har:
trogen
 
12. Är jag kär just nu?
kanske de
 
13. Jag vill gifta mig:
inte nu iallafall
 
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
Bo i USA, fara runt hela världen, träffa Justin Bieber, hoppa fallskärm osvosv
 
15. Min käraste ägodel:
Mobil
 
16. Något jag vill ha i present:
Systemkamera
 
17. Detta har jag på mig just nu:
kläder
 
18. Favoritkläder:
dr denim, hoodies, så skööööööönt
 
19. Favorit djur:
Hund, katt, häst
 
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Olika
 
21. Favoritlåt just nu:
diamonds - Rihanna
 
22. Roligaste ämne i skolan:
Matte/Idrott
 
23. Tråkigaste ämne i skolan:
SO/NO
 
24. En bok jag gillar:
Läser inte så ofta
 
25. En film jag älskar:
alla twilight filmerna, harry potter osv
 
26. Favorit tv-program?
Kollar aldrig tv
 
27. Favoritdoft:
något gott
 
28. Detta äter jag gärna:
BJ
 
29. Dricker helst:
Cola, tjockt
 
30. Favoritgodis:
surt
 
31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Hawaii
 
32. Färg på mina ögon:
Blågröna typ
 
33. Min längd:
160
 
34. Jag tror på:
inte gud iallafall
 
35. Jag spelar:
fotboll
 
36. Person jag beundrar:
freferfwrg
 
37. Så här bor jag:
I ett trevåningshus i gammelstad
 
38. Antal döda krukväxter i hemmet:
vem bryr sig
 
39. Det här tänder mig:
jaduu ;pPppPp
 
40. Det här gör mig avtänd:
Äckliga saker
 
41. Favoritfärg:
Lila
 
42. Favoritcitat:
"Behandla andra som du själv skulle vela bli behandlad''
 
43. En hemlighet jag vet:
ojoj, finns många, men det är en hemlis ;)
 
44. Bästa present jag fått:
Min kära mobil, fast fick den dock inte i present
 
45. Senast köpta skiva:
köper aldrig skivor
 
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
inget
 
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
allt
 
48. Udda förmåga/egenskap:
garvar åt allt
 
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
en katt, tänk vad nice
 
50. Vad lyssnar du på just nu?
Tina har på musik
 
51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
Har inte gjort speciellt mycket, är iaf hos Tina nu. Ska hem om ett tag.
 
52. Var är dina föräldrar födda?
Töre och Luleå tror jag
 
53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
ingen aning
 
4. Vilken är din favoritrestaurang?
waldorf, max, frasses, m.m.
 
55. När badade du i en pool senast?
i barcelona, fast badade inte riktigt
 
56. Har du varit med i någon skolpjäs?
ja
 
57. Hur många barn vill du ha?
2-3
 
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
allt möjligt
 
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
haha?
 
60. Vad har du för TV-kanaler?
asmånga
 
61. Har du åkt moped någon gång?
men ja
 
62. Har du busringt någon gång?
ja vem har inte?
 
63. Har du fått felparkeringsböter?
nej
 
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
hade lätt velat göra de
 
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Spanien
 
66. Har du en egen trädgård?
ja 
 
67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier?
haha vetinte
 
68. Kan du alla orden i nationalsången?
nja
 
69. Badkar eller duschkabin?
badkar, fast duscha tar snabbare
 
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
vetinte
 
71. Favoritpizza?
spela roll
 
72. Chips eller popcorn?
Chips
 
73. Vilken färg på läppstift använder du?
inget
 
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
nej
 
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
nej
 
76. Apelsin- eller äppeljuice?
äppel
 
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Med Tina och Louise på waldorf
 
78. Favoritchoklad?
marabou
 
79. När röstade du senast?
inte gjort de
 
80. När åt du en hemodlad tomat sist?
aldrig gjort
 
81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
med fotbollen ja
 
82. Är du bra på matlagning?
typ det sista
 
83. Klarar du att tanka själv?
har aldrig gjort så
 
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på 
haha va?
 
85. Pepsi eller Coca Cola?
cola lätt
 
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
nej, har aldrig jobbat så
 
87. Vad var det senaste du handlade?
melon, jordgubbar och vindruvor
 
88. Har du kräkts offentligt:
nej, bara hemma
 
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken:
kärleken, fast ändå mångmiljardär, fettnice
 
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
nej verkligen inte 
 
91. Har du ringt något betalnummer:
ja
 
92. Kan man vara vän med sitt ex:
ja självklart
 
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast:
ingen aning
 
94. Hade du mycket hår som liten bebis:
nej
 
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar:
de vanliga
 
96. Vad har du i din väska:
tuggummi, smink, mobilladdare, nycklar, pengar osvosv, beror ju på också
 
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig:
smsar
 
98. Vad är du tacksam för idag:
haha har inte hänt så mycket
 
99. Var hittade du den här listan:
en blogg
 
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Tina, Tina, Tina

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback