Emma Olsson

Let me love you

ni är så fina, love you♥
 
Orkade inte skriva nåmer igår. somnade iaf ganska sent efter att ha snackat skype i ett väldigt långt tag.
Vanlig skoldag idag typ, slutade 15.15 och då drog jag till Maja där Moa och Johannes också var och sen gick vi till Moa, chillade på där, hade krig, johannes bet mig.. så jag har värsta blåmärket på armen nu.. kul ens.
For hem där vid 6, åt middag och sen somnade jag. Vaknade av att Arvid smsade att jag skulle öppna dörren. Så var med han ett tag, chillade på, snackade osv. Efter ett tag drog han hem och sen dess har jag snackat skype med John, vilket jag fortfarande gör. Är så jävla sugen på en bj..
någon snäll som kan komma hit med en ?(A)
Ska iaf försöka lägga mig lite tidigare än vad jag gjorde igår, men ja då vet ni. Kanske bloggar sen, annars hörs vi imorgon, Puss!
 

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback