Emma Olsson

I cry, just a little

sötaaaa

Slutade vid 3, drog hem till mig med Moa och hämtade fotbollskläder osv och sen for vi hit till Moa. Vi åt för ett tag sen och ska börja byta om för sen klockan 6 far jag på träning. men skriver säkert efter den, pusshej!
_

Inlägget publicerades aldrig, vet inte varför. 
For iaf till träningen klockan 6, tränade till halv 8 tror jag och då snackade vi om barcelona och fick våra nya jackor, byxor och matchställ. Sen vid halv 9 kom jag hem. Gjorde inget speciellt, pluggade so vilket jag fortfarande gör, gick ut en sväng vid 10 tiden också och lämnade lite saker, träffade även en fin person.
Men nu ska jag träna på min redovisning som jag ska redovisa imorgon, kommer typ dö.. hatar redovisning. Sen resten av dagen är ganska så full med planer, har så mycket som måste göras innan Barcelona..
Men ska kolla igenom redovisningen och sen lägga mig, ha det bra, Puss!

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback