Emma Olsson

beautiful

saknar dig bästavän

Har somsagt inte hunnit blogga något idag.
Sov ju hos Tina inatt, vi somnade väl där vid 3 kanske. 
Vaknade vid 12, sminkade oss och allt sånt där, sen stressade vi till bussen klockan 4. For till donken snabbt och sen hem. Jag böt om och klockan 6 kom Viktoria och Fanny och vi for till stallet. Fick rida Indi och det gick väl hyfsat. Kom hem efter 8 nångång. Då var John, Arvid och Tina här. Jag gick iallafall och duschade och fixade mig och sen chillade vi i Louises rum med henne ett tag till vid 10 då dom drog till storheden och då kom även Fanny och Viktoria hit. Vi har käkat godis, lyssnat på musik, snackat osv. Dom somnade typ nyss, fast nu vaknade dom. 
Har försökt fixat min blogg tidigare idag, men det går ju hyfsat bra.. nemen ska göra det när jag orkar.
Nu ska jag kolla facebook, nöööörd. Vi hörs!
 
 

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback