Emma Olsson

Varför landa när jag flyger fritt? med solen emot ryggen kan jag sväva tryggt

bäst

Igår var det Måndag och jag var som dom flesta andra på skolan. Drog dock hem vid 1 för hade ont i huvudet. Sen pluggade jag och for även en snabbis till storheden med Amanda. Skippade även ridningen för var tvungen att plugga.
 
Idag var det en vanlig Tisdag. Har vart på asbra humör tidigare idag. Slutade just efter 3 och då gick jag och Arvid hem hit. Jag duschade och sen chillade vi bara på. Han drog hem vid halv 6. Jag käkade och sen vid 8 kom John hit. Vi kollade solsidan, williamslista och lyssnade på musik och snackade osvosv. Han drog hem för en timme sen. Sen dess har jag inte gjort något speciellt. Är helt sad.. känner mig helt nere. Tur att man har en pojkvän som kan få en på bättre humör. Ska iallafall lägga mig nu, kanske ringer min bubbe en snabbis också, ha det bra!

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback