Emma Olsson

Tidsfördriv

 
nobody is perfect


Har du:
Någon som förstår dig? Ja
Någon som du saknar? Ja
Någon som du hatar? Nej inte direkt
Vem kramade dig senast? Arvid<3
Vem pussade dig senast? Arvid
Vem ringde dig senast? John
Vem ringde du senast? Arvid
Vem var hemma hos dig senast? Arvid och Maja
Vem var du hemma hos senast? Arvid
Har du några kärleksproblem? nej de tror jag inte
Har du pratat med någon idag? haha ja? 
Har du gråtit idag? Nej tror jag inte?
Har du skrattat idag?  Ja
 
Jag:
Är singel? Nej
Svär ofta? Ungefär hela tiden
Sjunger i duschen? Kan hända
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? Haha nej 
Skrattar åt dina egna skämt? Sometimes
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? Beror helt på
 
Visste du:
att min senaste kyss - var ikväll, med världens finaste
att jag lyssnar mest på - Musik
att jag pratar - svenska
att jag inte gillar - Dryga människor och falska människor
att min första riktiga kyss - var nice
att jag avskyr när folk snackar - skit
att kärlek är - nice
att jag gillar att - vara med mina nära och kära, speciellt min pojkvän
att min mobiltelefon är -  mitt allt typ
att när jag vaknar på morgonen - så vill jag bara somna om
att innan jag går och lägger mig - så smsar jag alltid
att idag har jag - vart med Arvid hela dagen, och Maja ikväll 
att jag just nu tänker på - Min fina
att just nu längtar jag tills - Helgen 
att i kväll ska jag - sova?
att i morgon kommer jag - Fara till skolan, fara till stalelt sen vet jag inte
att jag hoppas - på för mycket
 
Har du:
Piercingar? Öronen ja
Syskon? 2 stycken
Jobb? Går skola
För många vänner? Nejdå
Rymt hemifrån? Nej
Färgat håret? Ja
Bra självförtroende? Nej
Sagt "jag älskar dig" till någon? Ja
Varit kär? Ja 
Gjort något olagligt? Ja 

Somnat i skolan? Ja 
Brutit ett ben? Nej
Tappat bort mig i min hemstad? Säkert
Sett en fallande stjärna och önskat? Nej
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? Ja
Smugit ut utan lov? Don't know
En hemlighet som ingen annan vet? Ja
Sovit en hel dag? Ja
Somnat gråtande? Ja
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? Nej
Blivit generad inför folk? Ja
Varit kär i någon utan att säga det till personen? Nej, eller kanske
Ätit musslor? Nej
Varit på en festival? Om lk räknas?
Haft ett förhållande i under en månad? Ja
Blivit kallad player? Ja 
Färgat ditt hår svart? Nej
 
Vad:
Längtar du till mest just nu? Vet inte
Ska du göra i helgen? Ingen aning
Gjorde du igår? Var på gården med Ellen, Arvid och en massa fler, Ellen sov även här
Ska du göra i sommar? Har inte planerat nått
Åt du senast? Macka
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? Dött
 
Vem/vilka:
Slog du senast? Arvid säkert, fast på skoj
Fick du sms från senast? Arvid
Pratade du med senast? Arvid
Skulle du kunna göra allt för? Min familj, mina närmsta kompisar och min pojkvän
Kan du lita på mest? Dom vet vilka dom är så
Vet mest om dig? Tina, Alva eller Viktoria
Sov du tillsammans med senast? Ellen
 
Allmänt:
Har du pussat en groda? Nej
Kan du hjula? Nej
Biter du på naglarna? Har gjort
Nagellack på naglarna? Alltid
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Fart utomlands, köpt en massa saker osv
Skulle du kunna hoppa fallskärm? Ja, Yolo fan
 
Nydligen:
Har du ljugit för någon du har tyckt om nydligen? Nej
Raggat på flera samtidigt nydligen? Nej
Sakt något du ångrar nydligen? Säkert
Varit nära på att gråta inför någon du tyckt om nydligen? Nja
Tjafasat med någon nydligen? Ja

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback