Emma Olsson

They say what doesn't kill me, can only make me stronger

Har inte bloggat sen i lördags, har inte orkat.

I går vaknade jag vid 12 kanske. Duschade och allt sånt där, drog iväg till stan vid halv 5 med Jennifer. Där mötte vi John, Elias, Arvid och några till från SSU typ, då drog vi och bowlade, var rätt kul ändå fast man sög. Sen for vi och åt pizza och hem vid 7/8 kanske. Då drog alla hem förutom jag, John och Jennifer som drog förbi Jennifer snabbt och hämtade saker, gick sen till mig där vi chillade, dampade, skrattade som fan, dom rökte vattenpipa och John slog mig även i ögat, fast han fick igen sen hehe. John drog hem vid 11 och sen vid 12 tiden gick jag och Jennifer till mitt rum, chillade på, snackade om allt mellan himmel och jord och sen vid 4 nångång somnade vi.
Vaknade idag vid 7, var meningen att jag skulle hinna duscha men det gick ju inte så bra. Fixade mig och sånt och sen drog jag till skolan, orkar inte skriva, vanlig tråkig måndag. Slutade vid 3 tiden, drog hem med Jennifer till henne. Kollade tv, chillade, gick ut och träffade Arvid en snabbis och sen for jag hem vid 5. Åt och sen drog jag till stallet med Vickan. Fick rida Zara och det gick väl helt okej, var jävligt roligt. 
Kom hem sjust innan 9, sen dess har jag inte gjort något speciellt, duschat, lyssnat musik och snackat skype vilket jag fortfarande gör. Men ja då vet ni, ska gå ner och äta något, skriver senare!
Puss

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback