Emma Olsson

They don't know about us

 
 
Påtal om bilden så har jag bestämt mig att jag verkligen ska sluta äta onyttigt och försöka gå ner i vikt. Det är allt jag begär, att bli smal.
 
Slutade klockan halv 4 idag. For hem. Pluggade, käkade och sen for jag, mamma, pappa och Louise till Felicia, våran kusin eftersom hon fyllde 18 år idag, eller ja igår rättare sagt. Grattis kusinvitamin, hoppas du haft en superbra dag!
Kom hem just innan 8. Chillade på som vanligt med Lojsan och Modiiiiiig, sen vid 9 började vi plugga matte som fan eftersom vi har matteprov imorgon. Pluggade ganska länge och sen duschade jag och nu ligger jag här i sängen nyduschad och med relativt nybäddad säng, så skönt. Det känns iallafall bra nu gemfört med igår. Jag fattar nästan allt i matten nu vilket det inte kändes som tidigare idag, jag snackade nyss med världens finaste pojkvän och ska försöka soooova närsomhelst. Är fan trött, måste också börja lägga mig tidigare på vardagar så jag orkar upp på morgonen. Men nu ska jag sova, ha det bra!
Puss
 
 
 

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback