Emma Olsson

There is hope in this life

Grattis Emmy, hoppas du har haft en bra dag!

For till gården igårkväll med John. Var en massa andra där som tillexempel Desse, Arvid, Elias osvosv. VI chillade på, kollade lite hockey osv. Ellen kom även dit senare. For hem vid 9. Sen minns jag inte vad jag gjorde, snackade säkert med min sötnos.
 
Idag har jag mått fettdåligt, eller iallafall på skolan. Hade sån huvudvärk och mensvärk så jag orkade fan inte jobba. Slutade iallafall halv 4, drog hem och käkade vid 7. Sen drog jag, Amanda, Louise och Lena till storheden, skulle köpa några asbra hårprodukter men dom var såklart slut, så köpte mig en platttång istället, fett nice. Sen resten av kvällen har jag kollat fotboll, Sverige vann med 4-2 mot England som alla kanske redan vet, och Zlatan är så grymt jävla bra, han gjorde alla fyra målen, helt sjukt, han är ju KUUUNG! 
Nog om de, snackar iallafall just nu skype med John, har just duschat och ska snart försöka sova. Imorgon får vi arbeta med vad vi vill hela dagen, ganska chill ändå. Fan jag skriver bara ointressanta saker, ska va social med Johnis nu, ha det bra! 
 
 
 

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback