Emma Olsson

Ställ dig upp

 
Många som klagar på att min blogg är så ''tråkig'', men jag bloggar endast för att sen kunna gå tillbaka och kolla vad jag gjort osv. Men ska även försöka skriva om något roligt, vet dock inte vad, har världens dåligaste fantasi, ni kan ju gärna skriva i blogresponse omd et är något ni tycker att jag kan skriva om.
Men iaf, vanlig onsdag idag, slutade halv 4 och drog då hem.  Duschade, pluggade, käkade och sen klockan 7 drog jag och Viktoria till gården där även en massa andra var. Vi chillade på, tjockade från ica, spelade biljard osv. Kom iallafall hem 10, sen dess harj ag inte gjort så mycket, juste köpte även en till brunutansol eftersom det var på extra pris. Men ska sova godnatt!

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback