Emma Olsson

När solen har lagt sig

 
Vaknade ovanligt tidigt idag, vid 10 kanske.
Segade på, städade mitt rum som faktiskt ser städat ut fortfarande, vilket aldrig händeeeeer. Duschade, sminkade mig och allt sånt där. Sen vid 3 for jag, Ebba, Jennifer och Louise till stan, köpte en present till Viktroia och sen till donken och sen hem hit. Böt kläder och fixade oss och sen drog vi till Viktoria vid halv 7. Där var även Amanda och Ida. Vi käkade tacos, snackade en massa, käkade marängswisch (stavning..), hade krig osv, sen vid 9 drog vi till gården. John kom även dit efter ett tag, vi chillade på. Sen klockan 11 drog Jag, Jennifer och John förbi Arvid en snabbis och sen hem igen där Ebba och Louise redan var. Vi har väl mest bara chillat på, snackat om allt möjligt, och nu ska vi typ lägga oss, får se vad vi/jag hittar på imorgon, det är ju trots allt lördag, måste göra nå kuuuuuul. Har uppdaterat dåligt på sistone, har ingen ork och hinner typ aldrig. Men vi hörs imorgon, puss på er mina söta!

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback