Emma Olsson

I'm in love with you and all these little things

saknar dig hjärtat

Gick till stan med Alva vid 1 tiden. Träffade Julia där, gick på stan ett tag med dom och sen tog jag bussen hem. Fixade mig, målade mina naglar och sen for jag, mamma, pappa och louise till lindex, köpte ny mascara och eyeliner och present till min kusin som fyllde 1 år idag, eller ah igår eftersom klockan är över 12. 
For sen till björkskatan på 1årskalas, fikade och allt sånt där och vid 5 tiden drog vi hem. Käkade och sen vid 8 for jag och John till storheden, köpte massa gott, gick till max, och sen tog vi bussen hem hit. Chillade på, snackade, kollade på solsidan, williams lista osvosv. Han for hem vid 11 och sen dess har jag inte gjort något speciellt. Ska iallafall försöka sova nu, får se hur det går, ha det bra, Puss!

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback