Emma Olsson

I don't need them anymore


Har inte bloggat sen i onsdags, vet inte varför, har inte orkat bara.

I torsdags fick man jobba med vad man ville på skolan. Det var rätt chill. 
Efter skolan var jag med Arvid, vi såg film, eller ah  jag somnade.. Myste på, lyssnade på musik osvosv. Han drog hem vid middagen och då åt jag och sen drog jag, Amanda och Fanny till gården. Där var även Johannes, Desse, Rebecka, Arvid, Alex, Filip, Simon och kanske någon till, minns inte riktigt. Vi spelade biljard, körde någon frågelek typ och chillade på. For hem vid 9. 
 
Igår stod jag i fiket hela dagen, slutade vid halv 1. Sa hejdå till världens finaste eftersom han ska vara i stugan hela helgen, saknar han redaaaaaan. For iallafall hem, la mig i sängen och somnade med kläder och allt på. Vaknade vid 4 nångång. Åt köpesmat från kebabhuset och sen pluggade jag resten av kvällen. John kom även hit just innan 11. Vi gjorde inget speciellt, jag pluggade, vi snackade, lyssnade på musik, käkade chips osv. Han drog hem vid 1. Sen satt jag vid datan ett bra tag och hann även snacka en snabbis med min finaste och somnade väl nångång vid 3 om jag minns rätt.
 
Idag har jag inte hunnit göra något alls. Vaknade för en timme sen, har bara kollat lite bloggar och sånt där. Ska hoppa i duschen och fixa mig och sånt där och sen får jag se vad dagen har att erbjuda. Men vi hörs säkert senare, ha det bra!
Puss
 

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback