Emma Olsson

Grattis på farsdag världens bästa pappa ♥

 
Har inte orkat blogga nå i helgen typ
 
I fredags var jag iallafall med Viktoria och Louise, vi for till storheden och köpte frukt och choklad. Såg skräckfilm fast jag somnade på direkten typ. Sen Sov även Viktoria här.
 
I lördags vaknade vi vid 12, Hon drog hem och sen gjorde jag inget speciellt. Åt vid 4 och sen vid 5 for jag, Viktoria och Louise till örnnäset på fotbollsturneringen. Fast det sög så vi drog hem vid 9, målade mina naglar, snackade skype, såg film osv och somnade sen.
 
Idag vaknade jag vid 11, grattade pappa osv. 
Sen vid 1 for jag, mamma och Louise till morfar. Åt mat där, chillade på. Drog hem vid 5. Sen dess har jag inte gjort så mycket, käkat middag, fixat mina naglar, pluggat i flera timmar med Louise och Amanda, snackat telefon med världens finaste och nu ska jag försöka sova, fast är dock inte trött alls så får se hur det går. 
Vi hörs imorgon, Puss.
 
 
 
 

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback