Emma Olsson

who do you think your fooling now

Har inte orkat blogga sen i måndags men var iaf med Alva och Louise till vid 10 då vi följde henne hem en bit. Somnade lite innan 12. Igår var det sista skoldagen på den här veckan, fettjävla skönt. Dagen flöt på och efter skolan gjorde jag typ inget speciellt, for på träningen vid 6 och sen vid 8 kom jag hem. Minns inte ens vad jag gjorde.. men idag vaknade jag vid 12, krattade lite av gården och sen vid 3 drog jag och pappa till storheden och köpte en massa gott bland annat, sen vid 8 kanske kom Alva hit och vi slingade mitt hår och sen har vi typ chillat på och pratat om allt, är så glad att jag har en bästavän som henne! Blir iaf att hon sover här och imorgon ska vi typ vara med frans, andrés och en massa andra, men vi hörs imorgon!
.
älskardigmeränallt♥

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback