Emma Olsson

THERE ONCE WAS A LITTLE GIRL WHO KNEVER KNEW LOVE UNTILL A BOY BROKE HER HEART

Jag och Alva for till Frans stuga där vid 7, var med han ett tag och sen gick vi ut och träffade Johannes, Otto, Alicia och några fler en snabbis och sen gick vi in igen, såg hockey och bara tog det allmänt chill. Mamma och Louise kom och hämtade oss vid 11, vi skulle vara där längre först men Frans hade typ feber osv så.. när jag kom hem gjorde jag inget, har bara suttit vid datan vilket jag fortfarande gör, ska gå ner och lägga mej. Har typ inte lagt mej såhär tidigt på en helg på vääääääldigt länge, men jag är förjävla trött. Imorgon vet jag inte vad jag ska göra, kanske ska ut och springa med Alva och på lördag blir det att vara med Frans, Alva och Johannes om inte Frans fortfarande är sjuk, men vi hörs mer imorgon!
.Jag är förjävlasöt, oki?!?!

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback