Emma Olsson

so many things i need to say to you

Somsagt så orkade jag verkligen inte blogga igår.
Dagen började surt, med att jag tappade min mobil så nu är skärmen spräckt osv.. Sen drog jag iväg till skolan där inget speciellt hände, slutade vid 1 och då drog jag hem. Chillade vid datan ett tag och sen drog jag, mamma, pappa och louise till storheden och köpte en massa och sen drog vi till dollarstore och köpte godis. Kom hem vid 4/5 nångång och då åt vi. Efter det fixade jag mej och vid halv 8 kom Ellen, och då drog vi mot notviken där vi först var med Sebbe, Wille och Frans. Vi var hos frans och chillade på, såg the grudge 3 och snackade om allt möjligt typ. Sen nångång vid 10 kom Marcus och då drog vi till OK och köpte chips och sen smällde vi typ smällare lite här och var. Sen drog vi till Frans och chillade på, käkade chips med dipp, körde någon konstig lek osv.. Vid kvart över 12 kom Ellens mamma och hämtade oss och då for vi förbi Ellen och hämtade hennes saker och sen drog vi hit till mej. Vi åt och somnade någon gång vid 1/2.
Vaknade för kanske 2 timmar sen och vi har just ätit frukost och nu vet jag inte vad vi ska göra, ska iaf till stallet vid 5, så det blir nice. Men ah, hoppas ni hade en bra valborg. Vi hörs!
.
bjuuuuuder, såg ut som nå cepe
bilder från dom 2 senaste sagarna?!, har faktiskt ingen aning..

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback