Emma Olsson

OPSI

Har inte hunnit eller orkat blogga, men ialf..
Slutade fett tidigt igår och då drog jag hem, sen vid 12 drog jag till Daniel, var med han, markus och axel. Efter ett tag drog vi hem till mej och hämtade pengar osv och sen skjutsade pappa oss till stan där vi kollade runt på affärer, drack milkshake på max och var på dollarstore en snabbis. Sen vid 3 for vi hem och då var vi hos mig och chillade och spelade spel till typ 5 då alla drog hem. Då käkade jag och vid 8/9 for jag och Tina till notviken och va med Sebbe, Frans, Wille och Marcus. Vi var först hos frans, sen drog vi till sebbe, såg lite film, körde snurraflaska elelr vadfan det nu är.. sen vid halv 11 drog Tina hem och då gjorde vi typ inge speciellt. Drog iaf hem vid kvart över 12 och då kom louise och mötte mej.. hehe. Somnade nångång vid 2 typ.
Vaknade iaf imorse vid 12, åt frukost och sånt och sen kom Klara efter ett tag. Vi chillade på tills klockan 2, då vi drog till kansliet. Vi delade först ut massa pappren i sunderbyn och sen efter det gjorde vi ett coopertest (stavning??), dock gjorde jag inte det för jag hade ont i min fot. Vid 5 for vi hem och då hämtade jag mitt smink och en massa kläder och sen for jag och Tina hit till bergnäset och duschade osv. Vid halv 8 for vi till Frans och var med han Frans, Sebbe, Wille och Marcus, vi chillade på... såg skräckfilm, snackade, myste på osv. Kom hem för kanske 30 minuter sen. Blir att jag sover här hos Tina inatt, vi ska slå på en skräckfilm nu, vi hörs imorgon!
.
snygga som vanligt, älskardig♥

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback