Emma Olsson

Konfaläger maj 2012

Hann aldrig mobilblogga där borta för vi hade alltid något planerat eller så orkade jag bara inte.. men det var förjävlakul där borta alltså. Vi sov typ runt 20 tjejer i vårat rum och man kände typ alla nästan eller isf visste vilka alla var och killarna sov några rum bort. På dagarna var vi på gudstjänster, sjöng, åt, körde lekar och på kvällarna chillade vi på, åt, grillade pinnbröd och marshmallows, körde lekar och sånt där kul. Vi sov ju där i 3 nätter och på dom två första nätterna var vi tvungen att vara i säng klockan 11 men jag och några fler sprang ut och härjade och rymde till killarnas rum vilket vi inte fick, vi somnade iaf sent och dom märkte att vi var ute och sprang så då fick vi vara ute till 1 sista natten, fast vi var ändå ute och sprang efter det.. fan vad kul det var alltså! ett minne för livet!
På fredagkväll var vi även på piteåhavsbad. Asså åh det här måste göras om verkligen, så jävla kul.. bara en liten sak som gjorde det mindre bra men ska försöka förtränga det och glömma det helt.. FAAAAN vad jag ångrar mej.. ååhåhååhåhåhåhå, men vi kom iaf hem igår vid 12/1, då duschade jag och sen somnade jag eftersom vi bara hade sovit 3 timmar från lördag till söndag, sov till 4 typ och då åt vi och sen somnade jag till halv 7 då Viktoria och Louise kom och väckte mej och så for vi på träningen som slutade vid halv 9, sen efter det satt jag vid datan, tvättade bort sminket och allt sånt där, somnade nångång vid 12 tror jag. Idag har det varit en vanlig måndag fast den gick ovanligt snabbt, slutade iaf vid halv 3 och då drog jag hem. Sen dess har jag inte gjort något speciellt, har just ätit fruktsallad och ska snart vara med Alva, så vi för höras!
.
haha gammal or what?!?!

Kommentarer

haha asså neee :((((

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback