Emma Olsson

I'm at a payphone trying to call home

Har inte orkat blogga på ett tag men i fredags somnade vi väl vid 3/4 nångång.
Vaknade igår vid 12 tror jag?
Då låg vi i sängen ett tag, väl uppe åt vi frukost och gick sen ut och krattade, dansade, gjorde fina videos osv.. det var fan asbra väder!
Sen vid 5 tiden drog Alva hem och då åt vi och sen såg  jag, mamma, Jennifer och Louise på avatar. Vid 8 cyklade jag till Ellen och då chillade vi ett tag och sen vid 9/10 drog vi ut och cyklade till storheden, karlsvik osv.. och sen påvägen hem stannade vi hos Moa ett tag och sen kom Emil och Jonas dit. Drog iaf hem vid 20 över 12, sen satt vi vid datan, pratade och sånt, tillslut somnade vi med kläder på och allt.. haha.
Vaknade iaf vid 10 av mitt alarm men somnade om direkt och sen vid halv 3 vaknar vi och jag fick typ panik, har inte sovit så länge på typ hundra år. Men iaf, vi åt frukost och sen drog jag hem, såg en del av never say never med Louise och sen tog jag och Alva bussen till stan. Vi solade först och sen drog vi till max och käkade och sen drog vi hem vid 7.
Efter det stoppade vi på never say never, den var slut vid 9 och då drog Alva hem. Och sen dess har jag nötit Justin Biebers låtar (han är förjävla bra, tror jag har hamnat i en bieber period igen!), beställt hem 2 par jeans, vart med Louise och Viktoria ett tag och nu sitter jag på datan i vardagsrummet, har just ätit kvällsfika och tvättat bort sminket. Snart kommer pappa hem från att ha varit i tyskland. Asså ååååh, jag orkar inte med skolan... har så mycket att göra men orkar verkligen inte, men ska iaf kämpa dom få dagarna som är kvar och sen är det sommarlov, kan inte fatta det, fyfan vad skönt!
Men nu ska jag snart gå och lägga mej eftersom det är skola imorgon, men vi hörs!
Pga min stora bildbrist så blir det bara arkivbilder, men ska fixa min mobil imorgon så då kommer det betydligt mycket mer bilder!
.

ganska så lika ändå...

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback