Emma Olsson

“If you got a dick like a horse, you don’t need a fancy car to pick up chicks”

Har inte orkat skriva men Klara sov hos oss från måndag till tisdag. Igår hände väl inget speciellt, är ju som jag kanske redan sagt i moas klass den här veckan eftersom jag inte fick någon praoplats. Var med maja på skolan hela dagen igår typ och sen efter skolan cyklade jag hem.. chillade, åt middag tills vid 6 då vi drog till kansliet och hämtade en massa pappren och sen for jag, Tina och pappa iväg och samlade ihop pantburkar med laget. Vi tjänade sammanlagt 16000 inklusive flygbladsutdelning! Kom hem vid 8/9 och då var jag med Klara och Louise hos oss och chillade och sen duschade vi och drog till Klara vid halv 11, bäddade och sånt och somnade väll vid 11/12 nångång.
Vaknade imorse och var förjävla trött.. orkade nästan inte gå upp.. stressade på mej kläder och smink och sen cyklade jag till skolan.
Vi hade nyss svenskengelska och nu har vi musik. Men vi hörs!
.
så jävla snygg!

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback