Emma Olsson

En saknad, en sorg, en jävlar massa minnen

Har inte orkat eller hunnit blogga något sen i fredags, antingen har jag vart upptagen eller så har jag bara inte suttit vid datan eftersom det har vart så bra väder!
-
FREDAG: Har redan skrivit om fredagen men gick iaf och la mej ganska tidigt!
.
LÖRDAG: Steg upp jätte tidigt, vid 7 tiden tror jag. Fixade mej och allt sånt där, drog sen till Stil med Louise och mamma. Chillade på där ett tag och sen vid 9 skulle vi alla samlas, vi fick veta lite information om stadsmaran och vad vi skulle göra osv. Sen vid 10.30 började barnloppet så vi var tvungen att stå och visa vägen till barnen och sen hela dagen har jag suttit på samma ställe och fått visa vägen till en massa olika, Tina kom sen också och gjorde mej sällskap. Ända fram till 3 jobbade vi som vägvisare, var lite tråkigt men lätt värt ungefär 11 000kr som går till lagkassan, sen brände jag mej också på näsan.. ganska så fint!
Vid 3/4 for vi hem, sen efter en timme kanske åt vi och sen kom Alva.  Jag, Alva och Louise hoppade i våra ''onepieces'', och chillade på altan osv. Sen vid 7 cyklade vi mot storheden, tappade bort en hundring som jag sen hittade igen, köpte ingredienser till mammas morsdagstårta och sen påvägen hem stannade vi någonstans och fotade, det var ju så jävla bra väder, helt varmt och soligt!
När vi kom hem bakade vi tårtan som blev jätte fin, Alvas föräldrar kom även hit och vi kollade lite esc, och sverige vann som alla kanske redan vet, GRATTIS LOREEN!
Sen vid 12/1 for vi ut och åkte rollerblades (i våra ''onepieces'', så coola som vi är!), haha vi kom in vid halv 2 och då chillade vi på och tvättade bort sminket och sånt och somnade vid 3 kanske.
.
SÖNDAG (idag): Vi vaknade vid 10, gick upp och tog fram tårtan, dukade osv och sen åt vi tårta med mamma och pappa eftersom det är morsdag idag, jag älskar dig mamma!
Sen efter det tränade vi Sissy att hoppa över olika hinder och sen vid 2/3 for Louise med Jennifer till tunavallen eller nå sånt och jag for med Alva hem till henne, vi stekte korv och sen gick vi upp på taket och solade, skrattade osv.. Sen vid 5/6 drog jag hem för dom skulle bort och jag var tvungen att äta. Åt middag, ananaspaj och sen har jag bara chillat. Jag och Louise har delat upp en massa nya kläder som ni kan få bild på imorgon. Sitter iaf just nu nere i köket och ska äta något, ska sen plugga till min redovisning imorgon och sen lägga mej så kmr inte skriva nåmer idag. Ni får även bilder från helgen imorgon!

Satan, var inte meningen att det skulle bli så långt inlägg.. men vi hörs imorgon!
.
skulle inte sitta fel nu asså!

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback