Emma Olsson

Call me maybe

Förlåt för min kassa uppdatering, men bloggen har som vart ett andraval den senaste tiden, har som bara skrivit för att jag ''måste'', har inte alls velat! men tror att blogglusten har kommit tillbaka nu trots allt så ska försöka bli bättre.
.
Vanlig skoldag idag, slutade lite tidigare. Då drog jag hem och åt och sen vid 4 for jag till stallet med Viktoria. Jag fick rida Tito, och vi red ut. Det var asjävlakul, vi red på en äng och i skogen... åh jag älskar verkligen hästar!!
Ridningen slutade just innan 6, vi snabbade oss hem, jag böt om och sen skjutsade pappa mej, Klara och Louise till LTU, där vi var på ett möte med laget om stadsmaran i helgen där vi ska stå och visa vägen till alla löpare osv i typ 6 timmar :o Kom hem därifrån vid 8 kanske, sen dess har jag pluggat lite NO och ska nu plugga matte, har ju somsagt prov imorgon, fast tror det kommer gå ganska bra ändå. Men jag kommer inte skriva nåmer ikväll, så vi hörs imorgon!
.
sötisar

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback