Emma Olsson

Baby you light up my world like nobody else

Jag hann och orkade inte skriva igår eller idag, men igår for jag till ridningen vid 4, fick rida Zara och vi hoppade.. det gick faktiskt jätte bra! Efter ridningen for jag hem och duschade och sen stressade jag till bussen med Viktoria. Vi for till kvantum och köpte mjukglass och sen for vi hem. Efter det chillade jag väl bara på och såg big brother.
Idag var det vanlig skola, slutade vid halv 4 och då drog jag hem, böt om och sånt och sen kom Viktoria och dom och hämtade mej. Vi for till ridningen och jag fick rida Indi, det gick ganska segt i början men blev bättre mot slutet.
Efter ridningen for jag, Viktoria och hennes mamma och sökte praoplats, sökte på minst 20 olika affärer och vi har förhoppningsvis fått prao på kh, men får se. Kom iaf hem vid 9 och då käkade jag middag+ fruktsallad, och sen har jag inte gjort något speciellt, ska hoppa i duschen efter bb. Men vi hörs!
.

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback