Emma Olsson

We found love

Jag, Tina och Louise vaknade tpy 20 minuter innan bussen till skolan gick så vi var tvungen att stressa, men vi hann precis. Hade bara bild och sen slutade vi då vi gick hem till till mej och fixade oss och sen drog jag och Tina till stan, vi träffade Daniel, Axel och Björn där som vi gick på stan med i kanske en timme, daniel köpte asnajsiga byxor, men ialf. Sen vid 1 for Björn och Daniel hem så då gick jag, Tina och Axel till ica och köpte burn, och chillade på tills vid halv 3 då Axel for. Efter ett tag träffade vi David och var med han och så träffade vi Moa också. Fast vid 4 nångång for Tina hem eftersom vi hade träning idag. Men jag kunde inte gå på den eftersom jag hade så jävla ont i magen, vilket jag fortfarande har fast det har blivit lite bättre. Sen när Tina hade farit var jag med David typ till 6 nångång då vi åkte buss hem. Sen när jag kom hem har jag bara legat i sängen och mått piss.. så blir mest trolig att lägga sej ganska tidigt ikväll och hoppas på att vara frisk imorgon, men nu ska jag snacka med David, hare bra!
.

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback