Emma Olsson

Världens bästa klass ♥♥♥

Kom just hem från skolan.
Hade vanlig skoldag tills klockan 2 då vi alla började laga alla rätter, vilket var 9 st. Jag gjorde kladdkaka med Tina, seriöst vi gjorde typ asstorsats med typ 2,5 liter socker :oo men ialf, vi lagade mat i 4 timmar och chillade på, lyssnade på music, tog bilder, och allt sånt där. Sen vid 6 kom alla föräldrar och käkade en massa olika rätter vilket tog ett tag och sen så kollade vi på filmer vi har gjort på so:n. Sen städade vi  i ungefär en timme och kom hem för kanske en kvart sen. Asså seriöst, idag har jag fan insett att min klass är så jävla underbar, vi har haft så jävla kul ♥ Vi tjänade även in pengar till klasskassan ;p men nu ska jag kolla bloggar och sen göra klart min engelska. som jag ska redovisa imorgon. så vi hörs imorgon, pusshej!
(ni får bilderna från idag imorgon!)
.

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback