Emma Olsson

tidsfördriv

Vad är ditt mellannamn? maggan (fint)
Vad skulle du vilja heta i förnamn? Sara tyo eller nånting fint
Är du i ett förhållande nu? Nej
Vem vet mest om dig? Mina närmsta vänner
Vad gör du på fredagskvällar? är med någon, UNTZ UNTZ
Bästa filmen du någonsin har sett? Ingen aning
Har du haft sex med fler än 5 personer? nej
Brukar du bli för full? Inte för full :P
Röker du? Usch nej
Saknar du någon just nu? Nja
Hur mår du idag? bra
Hur många tabletter tar du dagligen? zer0
Vad gjorde du för exakt ett år sen? jag var med alva och sov även där
Bästa minnet från sommaren? Alla minnen med mina fina vänner, sena utekvällar osv.. allt!
Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Kina
När var du där? 2049
Är du rasist? Nej
Har du helt svenskt ursprung? Ja
Ser du fram emot någonting just nu? Sommaren!
Vad är det bästa du fått på ett prov? Mvg
Vilket ämne var det? vetej
Har du fått ig på ett prov? Ja, spanska prov
Har du spelat/spelar du i ett band? Nej
Anser du dig vara intelligent? beror på
Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Ingen aning
Vilken var den värsta tiden då? samma svar som på frågan över
Har du mått jättedåligt psykiskt? Nja
Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? nej
Har du haft sömnproblem? Typ ja
Hur ofta gråter du? inte så ofta
Vad gör du när du mår dåligt? musik, sover, bara tar det lugnt
Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? sängen
Har du varit otrogen någon gång? Nej
Har någon varit otrogen mot dig? tror inte det
Är du stolt över dig själv? jag är bäst
Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Att jag är så intelligent, nemen inte vet jag , har ävrldens bästa vänner så!
Vad får du ofta komplimanger för? att jag har söta tånaglar jao
Har du lätt att få folk att skratta? vetinte, jag skrattar ju hela tiden så
Cider eller öl? Cider
Har du några talanger? Don't Know
Är du vän med ditt/dina syskon? jadå
Vad står det i ditt senaste sms? '' Bah slöa å chilla jääärneeet;)<3''
Hur lång är du? 160 typ
Hur mycket väger du? Deru
Vilken storlek har du på kläderna? xs/s beror på hur jag vill att kläderna ska sitta
Har du svarat ärligt? för det mesta moythrtyjhrtilk

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback