Emma Olsson

tidsfördriv

Har du:

Någon som förstår dig? Jarå

Någon som du saknar? Nja typ inte

Någon som du hatar? Hatar inte någon, ogillar vissa bara

Vem kramade du senast? Jennifer

Vem pussade dig senast? Ingen aning

Vem ringde dig senast? Mamma

Vem ringde du senast? David

Vem var du hemma hos senast? hm.. Tina tror jag

Vem var hemma hos dig senast? Jennifer

Har du några kärleksproblem? Nono

Har du pratat med nån idag? Haha, ja det har jag

Har du gråtit idag? nej

Har du skrattat idag? aa


Jag:

Är singel? ja

Svär ofta? hehe ah

Sjunger i duschen? sometimes

Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? jadå

Skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis? kanske

Gillar någon just nu? yesbox


Har du:

piercingar? jo,öronen. vill ha i tungan!

syskon? 2

jobb? school

för många vänner? tillräckligt

rymt hemifrån? Nja inte direkt

färgat håret? ja

bra självförtroende? Verkligen inte

Sagt "jag älskar dig" till någon? ja

Varit kär? Ja

Gjort något olagligt? ja

Somnat i skolan? jo typ

Brutit ett ben? no

Tappat bort mig i min hemstad? höhööh typ

Sett en fallande stjärna och önskat något? nej

Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? haha, ja

Smugit ut utan lov? nej, eller asså frågan var ju bara knas

En hemlighet som ingen annan vet? säkert

sovit en hel dag? nja

somnat gråtande? ja

blivit generad inför folk? ja

Varit kär i någon utan att säga det till personen? nej

Ätit musslor? nej

varit på en festival? jarå


Vad:

längtar du till mest just nu? summer

ska du göra i helgen? helgen är ju snart slut så ..

har du för kläder på dig? tights och linne

gjorde du igår? Var på en bergvikens futsalcup med jennifer och några andra

åt du senast? klubba

har du för mobil? Samsung galaxy s 2

köpte du senast? vetinte

skulle du ha gjort om du såg ett lik i skogen? run for life


Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback