Emma Olsson

I'm gonna live my life, no matter what we party tonight

som ni märker så kan jag inte stå emot bloggen, men jag kommer iallafall blogga mindre än vanligt tills på fredag. igår var det ju skola som vanligt, efter skolan for jag hem och pluggade, snackade skype med andrés och tina och såg även big brother klockan 10. somnade iallafall nångång där vid 12 och vaknade imorse klockan 7. var fett jävla trött, fixade mej och sånt och fick sedan skjuts till skolan. hade nyss svenska och nu har vi engelska och sen so. sen lunch och sen en massa ... hatar tisdagar, så jävla sega. nu sitter jag och skirver om Justin Bieber, eftersom man ska skriva om nånting som finns i canada eller ah, ni fattar. men nu ska jag fortsätta med det, har även gjort om min blogg, ska fixa mer med header osv, men vi hörs!
.

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback