Emma Olsson

if you want him, you have to fight for him

Hade verkligen ingen blogglust igår, därför jag skriver idag ist!
Det var väl en helt vanlig torsdag förutom att vi hade matteprov vilket kändes bra, slutade vid halv 3 och då drog jag och Tina till stan för att träffa David men han kom aldrig så då var vi med Moa och Johannes. Sen vid 5/6 for Tina hem och då drog jag, Moa och Johannes till uh och var där med en massa andra, bla Emil, Lisa, Ellen osv.. vi chillade på där och vid kvart i 9 drog vi till bussen men den ba for iväg så då fick alla pms typ och då tog vi bussen som gick kvart över 9.  Kom hem där vid halv tio och sen såg jag bb och smsade med några sötisar, men nu ska jag jobba med engelskan, vi ska göra någon typ ''reklamfilm'' om stadsöskolan, hörs!
.

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback