Emma Olsson

I remember every word you said

Orkade inte skriva igår somsagt så skriver nu ist. Jag, Jennifer, Viktoria och Louise for till träningen som skulle ha börjat klockan 3 men ingen kom så då drog vi hem. Jag och Jennifer snabbduschade och fixade oss och tog bussen som gick halv 6. Mötte Ahmed i stan och sen drog vi tre till bergviken. Var där med Andrés och en massa andra. Det slutade där vid 10 och då gick vi till bergvikensfritidsgård och var där till typ halv 11. Sen hämtade Jennifers pappa oss och skjutsade mej och Jennifer hit och sen sov Jennifer här. Vi somnade ganska tidigt och vaknade där vid 11/12. Åt frukost och sen gick jag en prommenad med vovven medans jag följde henne hem. Nu ska jag typ mest troligt vara med Ellen, vi ska hitta på nå men vi vet inte vad ännu, så vi hörs sen!
.

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback