Emma Olsson

Bloggpause

igår blev planerna helt ändrade, skulle egentligen vara med ellen men det var försent och en massa så jag gick till statoil och satt där i typ år och sen kom tina. vi köpte en massa och sen drog vi hem till mej. och vid 12 gick vi till tina där vi chillade på, snackade en massa skype, pratade om allt möjligt och vi somnade där någongång vid 3/4. vaknade vid 11 men låg i sängen till klockan 12. typ det senaste jag har vaknat på hela lovet men vafan det var ju sista dagen man fick sova ut.. Tina duschade och sånt och sen drog vi hem till mej där jag också duschade och fixade mej och sen fotade vi bilder till min bilduppgift och sen gick vi ut och fotade en massa random. hon for hem där vid 4 kanske och sen dess har jag käkat mat, lyssnat på musik och pluggat vilket jag fortfarande gör och som verkligen behövs. skulle egentligen vara med khaibar, ellen och andrés men det blev inte av pga en massa skäl. kändes ändå bra eftersom jag måste plugga en massa till provet på torsdag och lite annat. så ska vara med dom till helgen ist, tänkte bara berätta om min dag och om att jag ska ta en bloggpaus till på fredag. måste lägga bloggen åt sidan och verkligen fokusera på skolan. så vi hörs på fredag med en massa bilder från veckan, pusshej!
.
lite bilder från idag!
(fuck.. blogg.se förstör kvallan)

Kommentarer

Hon har öppen gylf :PPPPpppPPPpppP

Svar: det roliga är ju att det faktiskt inte är någon gylf på dom dära byxorna, det är typ 4 knappar tardo :p
emmamargaretaolsson.blogg.se

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback