Emma Olsson

bitch

Har inte orkat eller hunnit skriva nå idag men vanlig skoldag idag. Slutade där vid 1/2. Gick hem med Tina och när vi kom hem chillade vi på och sen vid 3/4 drog hon hem och då somnade jag till klockan 6 och då åt jag middag och sen åkte jag, Tina och Louise med Tinas pappa till pontushallen för att kolla på basket. Louise gick sen med viktoria och jag och Tina var där i kanske en kvart men det sög så då tänkte vi ta bussen hem fast den gick inte föränn om typ 30 minuter så då gick vi till max och väntade där. Sen åkte vi buss hem och hämtade pengar, for till storheden och köpte hårfärg till Tina och mango. Sen hem från storheden åkte Louise och Viktoria på samma buss som oss, Viktoria for hem och jag, Louise och Tina for till björn där vi var med han, Daniel och Viktor. Vi såg bigbrother och chillade på. For hem där vid 12 kanske. Nu sitter vi i vardagsrummet och kollar tv, vi väntar på att få skölja ur Tinas hårfärg, och sen blire att sova. Fyfan vad skönt, jävligt långt och tråkigt inlägg men skitsamma... godnatt!
.
så söta!

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback