Emma Olsson

who you are

jagvetinte vad som har hänt, har aldrig lust att blogga nåmer, har så mycket mer att tänka på osv..
ska skriva ett inlägg om ungern imorgon eller nå, orkar inte göra det nu men vi kom iaf hem från ungern vid 6 tiden igår, då kom alva till mej och sen for vi till Arvid, spelade fifa, nhl, snackade, såg film osv.. for hem vid kvart över 12, alva sov även här och idag for alva hem vid 1 kanske och sen for jag på konfan vid 2, var där, chillade på och sen vid 4 fick vi 2 timmars rast, så då drog jag och Tina hem och chillade, sen vid 6 kom klara och hämtade mej med moppen och då drog vi till konfan igen, vi grillade hamburgare där och chillade på, körde en massa lekar osv. Sen vid halv 10 kom jag hem , fixade mej och drog sen ner till stranden där Arvid och Simon var, Ellen skulle egentligen komma också men det blev inte. Kom iaf typ nyss hem, får ju fan inte va ute kängre än 11 nåmer så, tror ni inte jag är lite less på mina föräldrar, ÅÅÅÅÅÅH
därför har jag inte heller nån lust att blogga typ, men nu ska jag smsa m en fin och kolla bloggar, vi hörs imorgon!
.
ingen bild.. bildbrist

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback