Emma Olsson

If you can't handle my worst, you ain't getting my best

For ju somsagt till övertorneå med fotbollslaget vid halv 5 igår, matchen började halv 8, och vi vann med 3-0, fan vad bra tjejer!
Kom iaf hem vid halv 12 efter 2 timmar körning. Minns typ inte ens vad jag gjorde när jag kom hem, men jag gick iaf och la mej vid 2 nångång.
Vaknade idag vid 12 men klev inte upp föränn 1 typ, snabbade mej iväg till konfan som började halv 2, vi tränade lite till på fredag och till våran redovisning ikväll och sen vid 4 for jag och Viktoria till Charlies och käkade pizza och sen hem. Nu sitter jag hemma vilket jag har gjort ett bra tag, har målat mina tånaglar till på fredag och håller just nu på att fixa mej, sen ska jag snabbdammsuga och sen vid halv 8 kommer Viktoria med moppen och hämtar upp mej och sen ikväll har vi redovisning med konfan och sen nån midnattsolvandring eller vad det nu hette som håller på ett tag, slutar vid 12 tiden typ.. kul. Men nu ska jag fixa mej klart så hörs vi senare!
Puss
.

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback