Emma Olsson

Hos thomas med klassen!

Har inte hunnit skriva nå om igår men igår for vi ju på fotbollsmatch vid 6 tiden, matchen började 10 i 7 och vi mötte lira, vi vann med 2-1 och jag gjorde faktiskt ett mål :p
Sen vid 9 tiden kom vi hem, då duschade ja goch packade och sen vid 10 kom vi till Thomas, vi chillade på, sköt luftgevär, badade badtunna, bastade, snackade om allt möjligt, körde sanning eller konka, fick vet en massa om några i klassen som jag inte visste, vi drog till statoil vid 3 tiden typ fast det var stängt så då drog vi hem vilket tog ett tag, vi blev även förfölja av värsta peddobilen typ haha, sen efter en fett rolig kväll med klassen så somnade jag tillslut jävligt trångt, alex tog mitt täcke och tog hela min och angelicas säng typ.. ååh less jag var då alltså
Sen hann vi typ sova 2 timmar och sen skulle vi upp och äta frukost och sen gjorde vi nå solsystem grej och sen fick vi dra hem, då sov jag typ hela dan :o nemen jag vaknade vid 6 tiden och då åt jag och sen gick jag och la mej i sängen med datan till vid 9 tiden då jag fixade mej och sen drog jag hit till Ellen. Efter ett tag drog vi till Arvid där vi var till typ kvart över 12 och nu sitter vi bara och chillar, får se vad vi hittar på sen, jag är inte ett dugg trött alltså och fettskönt att vi är lediga imorgon! Juste, alla bilder från när vi var hos thomas får ni nån annan dag när Elin har skickat dom, men vi hörs!
.
puss på dej♥

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback