Emma Olsson

heart won't listen, no changing it's mind

Hej alla emmas bloggläsare, just nu i denna stund ligger vi i sängen och chillar.
Vaknade för ett tag sen. Men lite kort om gårdagen: Emma for ju till marknaden, och jag for ut och sprang i spöregnet. Sen senare på kvällen kom Emma hit, och strax efter det kom Arvid. Vi har väl bara chillat, pratat och käkat popcorn inte så mycket. Vid ett tiden följde vi med han en bit på vägen. Sen gick vi dygnblöta hem till mig och vi somnade inte så lång tid efter det. Idag vet jag inte vad som händer, jag ska nog färga mitt hår och kanske ta mig en springtur, men vi får se. Nu orkar jag inte skriva nå mer så ni får vänta på att Emma ska skriva lite senare idag :)
asså hahah fan va gammal :O

/ Alva

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback