Emma Olsson

gone

Har inte bloggat på några dagar men har knappt suttit vid datan...
Onsdag: Vaknade, chillade på eller nåt, for på träning vid 6 typ, duschade och allt sånt där och sen vid 10 tog jag bussen till stan, där alva mötte mej, vi drog hem till henne. Efter ett tag for vi till statoil och köpte gurka, paprika, dipp, gräddfil och sånt där nyttigt. Sen på kvällen satt vi ute på deras balkong och åt en massa gott och chillade på, snackade skype med Arvid och snackade tele med Alex. Somnade väl vid 3/4 nångång.
Torsdag: Vi vaknade vid 11 tiden och då gjorde vi lunch. Sen låg vi på deras balkong och solade. Sen vid 3 tiden cyklade vi till stan en snabbis och sen vid 6 hämtade mamma mej. Jag for hem, chillade på, var med Louise och Viktoria nån timme och sen la jag mej vid 2 typ.
Fredag (idag): Vaknade vid 11, såg tv, dammsög typ hela huset, nämen nästan. Sen låg jag och Louise ute och solade på studsmattan, sen käkade vi och sen for vi till Piteå med Viktoria och dom. Vi mötte något norskt lag, minns inte vad dom hette men vi förlorade iaf med 2-0. For sen hem och kom hem vid 8/9, sen dess har jag inte gjort ett skit, ska duscha och sen lägga mej ganska tidigt eftersom jag måste vakna vid 6 imorgon, men vi hörs!
.

,

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback