Emma Olsson

all around the world

har inte bloggat på ett tag, min uppdatering suger..
men igår vaknade jag vid 1, fixade mej och allt sånt där och sen vid 3 drog jag till tivolit, var där en snabbis med Angelica medans jag väntade på Andrés. När andrés kom chillade vi på, träffade vickan och hennes kompis så åkte karuseller med dom osv. Sen vid 6 tiden kom mamma, pappa och Louise och hämtade mej och då for vi till notviken och åt hos nåra som vi känner, sen for alla hem förutom jag. Jag gick till Andrés och var där med han ett tag, sen kom Sebbe dit och då gick vi till tunavallen och mötte Ellen. Sen efter ett tag kom vickan och hennes kompis (som jag inte minns vad hon heter), så spelade vi lite fotboll och chillade. Sen vid 11 tiden gick jag, Ellen, Vickan, hennes kompis, dodo och Andrés ner i en källare och körde anden i glaset vilket inte funkade så bra... haha vi hade iaf fett jävla kul
Sen kom Ellens mamma vid 12 och skjutsade hem oss till mej. Såg någon film och somnade sedan i soffan med kläder och allt. Vaknade vid 1 och då drog Ellen hem, sen dess har jag väl inte gjort något speciellt, käkat frukost och sånt där. Ska snart ta en dusch, uppdaterar säkert senare idag!
Puss

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback