Emma Olsson

you and me together

For somsagt till stan tidigare idag, köpte bara en bh och sen vid 3 tiden drog vi till Alva och hon packade klart allt eftersom hon ska fa bort, sen vid 5 tiden gick jag till stan, köpte ett linne och ett par örhängen och sen drog jag hem. Åt middag och sen har jag sett på LOL och bara chillat, håller på att ladda in alla bilder från mobilen på min mac så jag kan lägga ut bilder, har typ inte lagt ut mobilbilder dom 3 senaste månaderna.. måste verkligen bli bättre på det, därför ska ni få inlägg antingen ikväll eller framöver med bilder från dom här senaste månaderna, det som suger är att min mobil inte funkar så jag har en gammal xperia, vilket betyder att bilderna inte blir lika bra men skitsamma..kan inte ens sitta på instagram.. it really suuucks
men nu ska jag fortsätta med det jag gör, vi hörs sen!
Puss
.
inte lite gammal bild... hahah fan vad fuuuul

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback