Emma Olsson

Take you

De är nog vissa dagar jag inte har bloggat om, så kan blogga om fredagen tills nu.
Fredag: Försökte dygna vilket inte gick så bra, vaknade iaf vid 9, snabbade mej in på ticnet och satt i någon timme och försökte få en biljett till Justin Biebers konsert, ticnet laggade sönder så jag blev helt depp eftersom jag inte fick någon biljett till den 22 april.. sen fick jag veta att de skulle va en till den 23 april så satt fortfarande i ''kö'' på sidan men kom aldrig in, som tur var så hade Elin 2 biljetter över så då köpte jag och Viktoria dom av henne, så nu ska vi dit, SÅ JÄVLA NAAAAJS, ALDRIG VART SÅ HÄR GLAD, se han irl och va så himla nära han... OMB. Sen minns jag inte vad jag gjorde på kvällen, antingen satt jag hemma och chillade, kanske såg någon film eller nå eller så var jag med någon, minns fan inte. Jo juste, jag målade vindskyddet på altan.
Lördag: Vaknade vid 11 kanske, hjälpte pappa med att fixa fram utemöblerna och sånt. Sen for jag, Louise och pappa och handlade och sen vid 10 for jag ju somsagt till Viktoria och vi chillade på (orkar inte skriva i detaljer eftersom jag gjorde det i mitt förra inlägg), sov även där.
Söndag: Vaknade vid 9, skyndade mej hem och fixade mej och sånt och sen for vi till kyrkan och kollade på Jennifers konfirmation. Sen efter det for vi och firade Jennifer som fyllde år igår, GRATTIS MIN FINASTE ♥
Vi fikade och sånt, kom hem för ett tag sen och sitter just nu och bleker tänderna, får se vad jag gör ikväll.
Puss
.

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback