Emma Olsson

sommartider

Gjorde typ inget speciellt igår, snackade skype med Alva och Arvid och somnade i mitt rum med kläder och smink på.. vaknade av att jag typ höll på att dö av värme så gick och tvättade bort smiket osv och la mej nere och sov till vid 12, klev upp och då kom Klara. Sen drog vi till storheden och sen till Klara då Viktoria kom dit och så for vi till storheden igen och köpte mjukglass och sen drog vi till sundis och chillade där ett tag.  Kom hem för en timme sen och nu har jag just duschat och ska käka, sen ska jag packa de sista och sen drar jag, Louise och Vickan till Vickans stuga så kanske inte kommer kunna blogga föränn på Fredag då vi kommer hem, Fan vaaa naaaajs, men vi hörs kanske senare, annars hörs vi ju på fredag!
.

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback