Emma Olsson

Some die young

har inte bloggar på några dagar och minns typ inte vad jag har gjort, i söndags var jag iaf och firade Jennifer som fylde år den 7 juli, grattis sär♥ Sen minns jag inte vad jag gjorde. I förrgår var jag med Klara och hon slingade mitt hår så nu är jag näst intill blond typ. 
Igår kom Alva vid typ 8, och då chillade vi och sen drog vi ut och var med Simon och Arvid tills typ vid 12 tiden och sen sov även Alva hos oss.
Vi vaknade idag vid 1 tiden, och då gick vi till statoil och köpte ägg och gjorde sedan pannkakor, sen vid 4 for vi till Alva, var meningen att vi skulle gymma men de blev inte så då skulle vi på bio med Arvid och Simon fast sen kunde dom inte så då for jag och Alva själv, vi såg Snow white and the huntsman och den var riktigt bra!
Kom hem vid halv 12 och sen dess har vi bara chillat på, kollat en massa klipp på youtube osv, nu ska vi lägga oss i sängen, får se när vi somnar, ha de bra!
.
snyggaaaaa
 

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback