Emma Olsson

She don't like the lights

Asså jag har verkligen inte haft nån blogglust på aslänge, minns inte när jag skrev senast, de kanske va igår men ah.. nu ska jag försöka börja skriva som vanligt!
såg även att Arvid hade gjort ett ''smyginlägg'', hahah söt du är!
Men nu sitter jag nere med Fanny och Louise och chillar, yeyeyeyey 
Sov hos ellen inatt, vi vaknade vid 11, fixade oss och allt sånt där och sen vid 1 for jag hem för hon skulle bort. 
Då satt jag ute i solen och solade och sen färgade mina ögonbryn och blekte mina tänder och sånt, sen käkade vi nångång vid 5 typ. Efter de kom Fanny och Amanda och vi har typ chillat på, snackat om en massa osv. 
Amanda for hem vid 10 och då drog jag, Louise och Fanny till statoil och köpte glassss. Och nu chillar vi somsagt. Men skriver kanske senare, om inte så skriver jag ju imorgon.
Asså åh mina inlägg suger nu förtiden, har aldrig blogglust.. ORKAAA hejdå
.
 
 

Kommentarer

Saknar dig emmis <3

Svar: Och jag saknar dej Alvis, kom hem nu! <3
emmamargaretaolsson.blogg.se

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback