Emma Olsson

Pound the alarm

Hann inte blogga igår men for ju somsagt till ikea vid 10 tiden. Kom fram just vid 12, gick runt där och hittade massa småsaker till mitt rum typ, sen vid 2 kanske får vi till morfar, käkade och plockade en massa jordgubbar, for hem vid halv 6, kom hem klockan 6 och då fixade jag mej snabbt och sen drog jag, Viktoria och Louise till konfaträffen som var hos en av konfaledarna. De var typ inte så många där och det sög verkligen i början men sen blev det roligare :p Vid 12 tiden fick vi skjuts hem och sen la jag mej vid 2 tiden tror jag.
Vaknade idag vid 10 men klev inte upp föränn halv 1, sen dess har jag typ inte gjort något, har ätit frukost och sett på vampire diares och nu ska jag typ duscha och sen fixa mej, om det blir som vi tänkt så ska jag, Louise och Klara sova i bilen inatt, men vi får ju se hur det blir med det, men ah då vet ni, vi hörs!
Puss
.
2 random bildeeer

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback