Emma Olsson

oseriööööööst osv

1. Fullständigt namn? – Emma Margareta Olsson
2. År? - 15 i augusti
3. Vart bor du? - Luleå
4. Färg på ditt hus? – Brunt
5. Hus eller lägenhet? - Hus
6. Klass? – börjar 9C
7. Vilket år tar du studenten? – 2016 typ
8. När gick du upp i morse? – 14.30
9. När ska du sova? – Typ om ett tag
10. Vad har du ätit idag? – palt, melon, har typ itne ätit något
11. Dagens klädsel? – ziperall yeaaah 
12. Dagens smink? - Mascara, eyeliner, ögonbrynspenna
13. Dagens roligaste? - vetinteeee :p

Socialt:
14. Har du många vänner? - tillräckligt många
16. Vem chattade du med senast? - Alva och Arvid
17. Har du pojk-/flickvän? - neeej 
18. Vem pratade du med sist? – hur menaru då, på skype elelr irl?!?!? :pp
19. Vem fick du senast sms ifrån?- Alva

Favorit:
20. Film? – finns många
21. Låt? – Många
22. Mat? - beror pååå
23. Dryck? - Cola
24. Färg? - Lila
25. Godis – allt typ utan lakrits
26. Land? – Australien
27. Ämne i skolan? - inte fan vetjag
28. Människa?- eeeeeeh okeeeeej, mina närmsta

Senaste:
29. Gången du shoppade? - minns fan inte, förra veckan typ
30. Gången du bakade? – ett tag sen
31. Gången du stulit något? - hahahahahah only memorieees
32. Gången du gjorde något dumt? - minns inteee
33. Gången du drack? – drack vatten nyss :ppPpP
34. Personen du kramade? – minns inte
35. Gången du slog någon? - idag
36. Personen du dampade på? - Louise säkert
37. Personen du bråkade med? - Louise säkeeeert
38. Personen du blev ovän med? - vet inte
39. Gången du fick skrattattack? - Igår
40. Personen du snackade i tel med? - Arvid tror jag
41. Gången du grät ? – minns inte
42. Gången du var kåt? – Nyss :p
 
Antingen eller:
44. Svart eller vitt? – Svart
45. Hund eller katt? - Både och
46. Ute eller hemma? - beror pååå
47. Tvspel eller datorspel? - tvspel
48. Singel eller upptagen? - singel just nu jaooo
49. Hångla eller kyssas? - struuuula heter de
50. Lunarstorm, msn eller playahead? - inget av det, herregud
51. Ragga eller bli uppraggad? - uppraggad
52. Blont eller svart hår? - bruuunt typ eller blooont
53. Har du blåa ögon eller bruna? – gröööna
54. Choklad eller lakrits? - Choklad
55. Coca cola eller fanta? - Cola 
56. Pizza eller kebab? – Kebab
57. Randigt eller prickigt? - Randigt
58. Blatte eller svenne? - svenne antagligen
59. Älska eller bli älskad? - Både och liksom
60. Leva eller dö? – Leva såklart
61. Vänner eller familj? - klara mej inte utan nått av de juuu

Antal:
62. Personer du älskar? - De närmsta 
63. Personer du hatar? - typ 1 säkert
64. Glassar du ätit på en dag? - 3, nemen inte fan vet jag
66. Gånger du varit hög? - jag blev full på min cocacolaaa, haha nemen vafan
67. Personer du saknar just nu? - inte vetjaaa
68. Gånger ditt hjärta brustit? – asså aldrig riktigt ''brustit'' 

Vem:
69. Kommer du inte överens med? – vetinteee
70. Vill du kyssa nu? - min bumbibjöööörn
71.Ska du träffa imorgon? – oliiika
72. Sjöng du senast för? - typ louise och arvid, dock oseriös
73. Skickade du senast gb till? - haha va?
74. Pratade du tvspel med senast? – ingeeen, spelar inte sånt
75. Vill du ta med på resa nu? – Mina finaaa
76. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Hitler
77. Vem förtjänar att dö? - alla äckliga pedofileeeer osv
78. Är söt? – Många
79. Vill du sova jämsides med i natt? - dej såklart :*

Vad:
80. Gör dig glad? – Mina fina vänner!
81. Gör dig ledsen? – men sånt där duvet
82. Vill du helst göra nu? - vara med mina fina
83. Önskar du att du slapp göra? - stäääda
84. Vill du ha nu? - sommarrrrr, fin kropp, fint utséende osssssv
85. Önskar du dig i födelsedagspresent? - vetfaktiskt inte
86. Längtar du till? – boden alive imorrrgon, nemen typ justin biebers konsert och barcelona med laget
87. Tycker du om dina betyg? - dom suuuuger
88. Ångrar du i ditt liv? - säkert nånting
89. Är det bästa som hänt dig? - att jag har mina fina vänner och min familj och allt sånt däääär 

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback