Emma Olsson

If I could just die in your arms

Glömde skriva om igår typ, men vaknade vid 12/1, Klara for hem där vid 2, då chillade jag, Tina och Louise och sen duschade vi och fixade oss och sen for Tina hem, och jag och Louise gick ut och fotade. Sen vid 9 började vi packa saker och sen tog vi bussen till Tina. Jag och Louise sov där och vi chillade typ bara, jag satt vid datan jävliiiigt länge. Minns inte när jag somnade men sen var det!
Idag vaknade vi vid 12, sen kom mamma och hämtade oss vid 1/2 och sen dess har jag typ inte gjort nå, har städat mitt rum, solat och bara chillat.
Nu ska jag klippa gräset och sen ska jag fixa mej och dra ut nånstans, vill vara med någon men alla är ju så tråkiiiiga.
Men vi hörs, Puss!
.

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback