Emma Olsson

far away

Ja vad har jag gjort idag?
har inte gjort något speciellt, alla mina homies är ju bortresta, alva är i någon stuga, ellen i stockholm, tina i usa osvosv.. så jag och louise kollade gossipgirl fram till 5 tiden, då for vi till storheden och käkade på max, chillade där ett tag och såg en massa snygga norrmän, sen vid 7 kom vi hem, och sen dess har vi nött gossipgirl, jag har blivit helt fast, det är ju så himla bra, och när man väl har börjat kolla så kan man inte sluta heller! Men nu ska jag och Louise packa och sen drar vi till Klara och sover där, det blir asnaaajs! Imorgon blir det upp tidigt, har träning klockan 11 så vi hörs säkert efter den eller något, bra då vet ni!
Puss
.
randooom

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback