Emma Olsson

waiting outside the lines

for ju till max med ellen. åt där och sen for vi hem.. fett jävla kallt ute, sist jag kollade var det -18° , shit! nu sitter vi iallafall uppe i mitt rum och dunkar musik. ska försöka lägga mej ganska tidigt idag, eftersom vi har skola imorgon. längtar fast ändå inte, vill träffa alla men inte jobba.. fan vad jobbigt! men nu ska jag va social med ellen , juste föresten , har stoppat tillbax min frågelåda som jag har haft borta ett tag, snälla! fråga på , så himla kul att svara på frågor när man inte har nått att göra! :)

oj glömde publicera inlägget, men iallafall. ellen for nyss hem och nu sitter jag på facebook och snackar med henne. medans jag klipper och redigerar min och ellens fina film som vi gjorde nyss typ. hehe jätte fin, kommer lägga ut den på bloggen sen också. men nu ska jag fortsätta! :)
.
älskar dej bästavän ♥

Kommentarer

sv: bara för tillfället! :) men jag har stoppat tillbaka örhänget nu! :)

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback